tirsdag den 4. oktober 2011

Endelig!!!!!!

I søndags var Figaro og jeg til prøve i Ølstykke! Vi var sammen med Hanne, Louisa, Clooney og Lukka - så vi var i godt selskab (som sædvanlig)
Jeg var - også som sædvanlig - første "mand" på banen, ved ikke hvorfor jeg altid trækker det nummer? Men det er altså mit "lod" - jeg har vænnet mig til det!
Fælles sit gik fint. Fælles dæk er altid en udfordring, fordi han ruller og det trækker noget på point skalaen! at han så samtidig skulle have en x kommando for at komme op, trak lidt mere, så vi fik 7.
Fri ved fod gik ok, ja det gjorde det hele faktisk - jeg var især meget spændt på indkaldet - for det har vi lavet lidt om på - men vi fik et 9 tal - så det virkede!
Stillingsskiftet - som vi de sidste mange gange har fået 9 for - gik ned på et 5 tal (ØV!) - han rykkede en del frem. MEN VI FIK INGEN 0èr - og det var en kæmpe sejr!
De sidste gange der har været prøver, har der været en del regnefejl i sammentællingen af point! Louisa blev snydt til DM og Hanne blev snydt i Viby.
Derfor havde vi en mand på sidelinjen til at skrive pointene ned - efterhånden som de kom fra Vagn! Da jeg kom fra banen, var jeg meget i tvivl om 1. præmien var i hus - men så er det jo godt, at man har sin helt egen revisor med i byen - Hanne havde regnet og den var hjemme!
Jeg var MEGET glad - den 1. præmie har vi kæmpet længe for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar