torsdag den 8. september 2011

Hundehvalp!

For flere år siden besluttede jeg mig for, at jeg i 2012 skulle have en hund mere. Jeg viste godt, at Strauss ikke ville blive tusse gammel og jeg ville så gerne ha` at han skulle hjælpe mig med, at opdrage en lille hvalp. Han gjorde et fremragende job med Figaro og ville helt sikkert gøre den igen, han skulle bare ikke være for gammel og svag!
Sådan kom det desværre ikke til at gå!!!
Jeg troede så, at det med hundehvalp, ville gå lidt hurtigere, jeg begyndte at lede et par måneder efter, at Strauss blev aflivet - men NEJ! det bliver stadig i 2012!
Jeg har ledt ALLE steder - syntes jeg! men jeg kan hele tiden finde et el. andet, jeg ikke lige syntes om? Så er HD ikke helt i orden, så ligger der noget i baglinjerne som jeg ikke kan li` o.s.v. Eller også går tæven tom!
Men nu ser det ud som om, der er noget på vej - flere steder!
Jeg har i hvert fald lagt billet ind på nogle kuld, som snart bliver lavet.
Så mon ikke det lykkedes denne gang!
Nu er jeg mere spændt på, hvordan Figaro kommer til at takle en hundehvalp? Han er ikke glad for hundehvalpe, håber bare, at når den nu er her, så er det ok!
Jeg glæder mig helt vildt til, at gå i gang med en lille ny hvalp.
En ting er helt sikkert - han skal hedder Kaizer. En lille hyldest til Strauss!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar