lørdag den 27. august 2011

Min mors 90 års fødselsdag.

I torsdag blev min mor 90 år - noget af en aldre! Hvad er lige så fantastisk er, at hendes storebror og lillesøster stadig lever. Min morbror er 91 år og min moster er 88 år. De har alle lidt problemer med benene, men er ellers friske!
I torsdag havde vi morgenbord og 2 af min mors veninder var med - den ene 92 år og den anden 93 år. De var så super underholdene, at vi lå flade af grin. Det er umuligt at genfortælle - det var en samtale der stod på en times tid.
I fredags holdte vi så familie fest - og det var også rigtig, rigtig hyggeligt.
Min mor var glad og nød virkelig at blive fejret.   


Min moster til venstre, min morbror og min mor til højre!

Og som sædvanlig var der gang i Preben og min fætter Jan!
De står altid for en del af underholdningen!
Min smukke datter og min søde svigersøn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar