lørdag den 13. august 2011

Lille Gandhi.

Jeg har haft den store fornøjelse - hen over sommeren - at træne Gandhi på hvalpehold. Gandhi er Karen Frost lille hvalp, fra hendes eget kuld med Lilli.
Da Karen selv er træner på holdet, blev jeg den heldige, der fik lov at deltage med Gandhi.
I tirsdags skulle vi "lære" apport! Jeg sad i græsset, med Gandhi imellem benene - en guf i venstre hånd og apporten i højre. Først snusede han til hånden med guffen - så fik jeg store kys, OG SÅ tog han apporten. Han er simpelthen så sød!
Vi har også lavet indkald, hvor Karen har holdt ham - han kom spurtende ind til mig - noget af en sejr!
Han er en lille haj til elefanten og hans kontakt er noget af det dejligste jeg længe har set, han kigger op - hele tiden. Nu er det bestemt ikke mig, der skal tage hele æren for hans kunnen, han bor jo hos en lydigheds dame!
Lig nu er der "sommerferie" på holdet, men jeg har fået lov til, at træne med ham igen, når ferien er ovre - og det glæder jeg mig meget til.
Vi er nemlig meget glade for hinanden - Gandhi og jeg! 


Man er vel ikke labrador for igenting! Måske der ligger en guf i græsset?

Er jeg ikke sød????

Jibiiiiiii - der var en guf!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar