lørdag den 30. juli 2011

En dejlig dreng!

I går aftes, var jeg nede og træne på min "egen" eng. Lidt efter jeg var gået i gang, kom der to børn ned - en dreng på 8-9 år, og en lillesøster på 6-7 år. Drengen siger "det er da en border collie, ik?"  "jo!" svarer jeg! og så siger han "det er vel nok en dejlig hund, må jeg klappe den?" Jeps! Figaro er altid med på kæl og klap. Vi taler videre og han er bare så fornuftig, den dreng. Han vil meget gerne have hund og meget gerne en border collie, men han ved godt at de skal trænes! Tænk at en dreng på 8-9 år ved, at man skal træne med en border collie, for at den skal trives! det tegner sandelig godt for fremtiden!!!!
Han spurgte om han måtte se på at jeg trænede - og det måtte han meget gerne og så siger han "Neeejjjj hvor er den altså dygtig" (og det er jo altid rart at hører)
Lillesøsteren står lidt i baggrunden og siger "jeg er altså bange for hunde, men ikke for border collies og slet ikke den der hund (som altså var Figaro)" - dejlige unger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar