mandag den 20. juni 2011

Albertslund.

Så har vi igen været til prøve, dennegang i Albertslund. Weekenden stod på både regn og sol! Også dennegang var jeg i "bofællesskab" med Christina og Louisa - og jeg ved ikke helt, hvad der er med os - men vi holder altså en fest! Lørdag morgen, da vi slog teltet op, var vi ret alene på langsiden - dog kom Jonna og slog sit telt op, ved siden af. Men ellers var der ingen! Men alligevel var der så mange i vores telt, at vi ikke kunne være der selv - og det skal bestemt ikke misforstås - for det var skide hyggeligt - på et tidspunkt, gik vi en tur - alle tre, da vi vendte tilbage, kunne vi ikke få en plads - der var helt fyldt. Så næste gang vi skal til prøve et el. andet sted - så er det partyteltet der kommer med!

Ang. prøve og mig, så gik det sådan set strålende om lørdagen - vi fik et 0 i fællesdækken, da jeg måtte give ham en x - både den ene og anden vej (det giver 0) Men vi fik 9 i fri ved fod - jubiiiiii - 9 i apport - 9 i næseprøve og 9 i fjernkontrol - og 10 i sit. Jeg var glad for, at han lige har fået klippet negle, for det var en ½ negl, der reddede os i feltet - vi fik 8,5. Så jeg var høj da jeg gik fra banen!
Figaro plejer at være bedre anden dagen, det var IKKE tilfældet her, men skidt pyt, vi har en fest! Han fik ikke feltet - meget mærkeligt, da det ikke er her, vi plejer at fejle! 

Louisa og søde - skønne Lukka var vildt seje, dygtige og gode - om lørdagen fik de 298 point - super point i eliteklassen - og set med mine øjne, var det dagens flotteste program - søndag fik de 279 og blev CHAMP! Kæmpe stort tillykke. 


 Her tordner Lukka ind!

Her har vi søde, nuttede Junik. Når man selv er MEGET hvalpeskruk, er det ikke sjovt, at se alle de hvalpe - Jonna havde Pepper med - og de var/er vildt søde begge to.

Christina har fået ny telefon.
  
Vi var - om søndagen meget glade for Erlings besøg. Det væltede ned og han stod lige så han kunne få regnen ned fra forteltet (el. hvad det nu hedder!)


Louisa og Lukka i lynet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar