lørdag den 28. maj 2011

Der er gang i den!

I onsdags var jeg til foredrag "10 gyldne råd til lydighedstræning" - super godt fortalt af Christina Ingerslev og Karen Ulrich.
Et rigtig spændende foredrag - som samtidig blev super godt fortalt.
Jeg er ikke den store teoretiker - indrømmet! Jeg fører ikke trænings log - jeg læser ikke mange bøger om hundetræning og jeg er ikke struktureret nok i min træning - har jeg fundet ud af! (det tog så lige 8 år)
Men det skal jeg altså være nu, der må andre boller på suppen! Mit fundament er simpelthen ikke godt nok.
Jeg vil altid have en ekstra kamp, da Figaro ikke er en haj på fremmede steder og det bliver nok aldrig anderledes - og hva så - vi har det sjovt.
Torsdag var vi til træning - 5min efter vi gik i gang, åbnende sluserne sig - hold kæ... hvor var vi våde - alle sammen! Men seje - der er vi, vi holdt stand i en time!
Fredag tog jeg og mine kollegaer på wellness ophold - betalt af min søde chef. Vi var 6 "tøser" der simpelthen havde det så sjovt, at det ikke er sikkert vi må komme igen.
Vi fik massage fra fra kl. 14.30 - 15.30 - derefter havde vi en fest. Nogen var lidt trætte da vi kørte hjem.
I morgen skal vi til barnedåb - naboens lille Carl skal døbes.
det kan godt være, at jeg er lidt træt mandag morgen!!!

Min nye hvalp.
For nogle år siden, besluttede jeg mig for at få en ny hvalp i slutningen af 2011 el. begyndelsen af 2012. Jeg havde også aftalt med en opdrætter, at jeg skulle have en hvalp.
Da jeg måtte sige farvel til Strauss i okt. sidste år, tænkte jeg, at den nye hvalp da gerne måtte komme snart! Men det ser ikke sådan ud. Jeg får ikke hvalp før slutningen af 2011 el i begyndeslen af 2012. Jeg vil ha` lige præcis den hvalp - og der er lang leveringstid - men jeg venter gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar