lørdag den 12. marts 2011

Pepsi og Goldie.

Pepsi - der er Strauss søn, er International ansat redningshund.
Enten er de, Rene og Pepsi på vej til Japan eller også står de stand by.  Jeg ved ikke lige pt. om de er taget af sted. De blev i går spurgt  hvornår de kunne være klar. DK har 4 hunde med fører der skal/skulle af sted. Jeg syntes det er fantastisk - bare de redder et menneske, er det jo det hele værd. Situationen i Japan er frygtelig, dejligt at vi her i DK kan være med at hjælpe. Nu håber jeg bare at de alle kommer hele hjem.

I dag har jeg haft besøg af Goldie, Strauss datter. Hun er nok den der ligner sin far mest. Hun løber på samme måde og hun ligger på den samme måde, med det ene forben oppe under sig. I bestemte vinkler ligner hun Strauss rigtig meget i hovedet. Hun er en meget sød hund som jeg straks spurgte om jeg måtte beholde. Det måtte jeg altså ikke!!!
Figaro og Goldie blev hurtigt gode venner.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar