søndag den 27. februar 2011

Lidt af hvert.

Pyha, det er længe siden jeg har skrevet - så nu kommer der lidt af hvert.
Det er stadig ski..... kold, og jeg har lidt svært ved, at tage mig sammen til at gå ud og træne - jeg gør det dog, bare ikke så længe af gangen. Det kunne også mærkes i sidste weekend i Sorø, vi var lidt rustne i "fri ved fod" - det kan helt bestemt gøres bedre - og det er set bedre fra vores side, men der er ingen steder, hvor man/jeg kan gå ordentlig med hunden - uover den time vi er til træning indendørs, tirsdag aften! http://www.youtube.com/watch?v=70wGi71ust8
Ovenståenden link er fra søndag - hvor Tove var sød at optage vores fri ved fod.
Lørdagens prøve var helt klart en af de bedre vi har lavet - vi fik fem 9taller og et 8tal - især stillingsskift var jeg super glad for, vi har "bøvlet" en del, med den øvelse.
Men! det jeg er gladest for, er alle dem der har bemærket, at Figaro er blevet glad i ringen. Han er også begyndt, at få fart på, fart kommer som regel med sikkerhed.
At jeg selv ødelagde lørdagens resultat med et kast af spring apporten - JA! det var så bare ærgeligt. Ved godt, at han skal tage min kommando på "spring apport" - men når nu apporten ligger lige foran ham i venstre side!!!!! jeg har siden øvet og øvet det kast.
At han er blevet så meget gladere - har jo selvfølgelig noget med mig at gøre - og her kan jeg ikke takke min fantastiske træner nok! hun bliver ved at holde mig i ørene - og det er desværre nødvendigt, jeg har det lidt med, at synke tilbage i "trist" - håber jeg blive bedre til det.
I går - lørdag, tog Mette, Winton, Figaro og jeg en tur over til Åsa. Da vi skulle være udendørs, havde vi bilen fyldt af varmt tøj, men det var faktisk ikke så koldt som jeg havde forventet. Men det var mudret, jeg
havde mudder over alt - og Mette havde det i hovedet! Winton er en lille springmus og kysser meget og gerne.
Helt igennem en rigtig hyggelig dag med god træning. Og dejligt at få ros - det bliver man jo aldrig træt af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar