lørdag den 5. februar 2011

Held hm...............??

Sigma - hende der skal være mor til Kaiser, er tom, ingen Kaiser til mig, i denne omgang. Nu havde jeg ellers glædet mig rigtig meget, til at få ny hvalp ind i huset - til maj! MEN! så heldig er jeg altså ikke - ÆV!
Sigma bliver parret med Hotspur igen til sommer, og det venter jeg på! eneste minus der er i den sag - Kaiser kommer sidst i sep. el. først i okt. - det er unægtelig noget nemmere med en sommer hvalp. Havedøren kan stå åben - det er lyst osv. NÅ! det er jo ikke verdens undergang,  han skal nok dukke op, på et el. andet tidspunkt.

Jeg har en højgravid (det er hun altså ikke mere) nabo! vi har hver eftermiddag gået tur med hundene, stille og roligt, for hun skulle jo nødig føde, midt i gåturen! Jeg tror ikke jeg er meget bevendt som fødselsmedhjælper! I går aftes skulle vi også ud og gå, en lille tur. Jeg havde også Ginger med, så Ludvig - som naboens hund hedder - var i snor, det første stykke tid (han kan ikke holde sig fra Gingers bagende) på et tidspunkt bøjer Camilla sig ned, for at slippe Ludvig og så siger hun "nu gik vandet" HVAD!!!! siger jeg? hvad siger du? "ja mit vand gik" og det kunne jeg altså tydeligt se - hun var sjask våd!!! "du bliver bare stående, helt stille" får jeg sagt, med panik i stemmen  "så løber jeg hjem og henter Lasse" - er i sindsyge, hvor kunne jeg løbe hurtigt! Vi får hende hjem, jeg går med alle hundene - og de kører på sygehuset. I løbet af natten, har hun født en stor dreng! Stort tillykke med lille Carl!

I formiddags har vi haft fællestræning i Herringsløse - vi var ikke ret mange i dag, så vi kom godt igennem alle øvelserne. Der er ikke så længe til prøverne i Sorø - jeg glæder mig til, at komme igang med prøverne igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar