søndag den 16. januar 2011

Kaiser!

Jeps! så kom det ud, jeg skal have ny hvalp. Jeg har længe søgt det rigtige, i hvert fald det, jeg mener er det rigtige for mig - og jeg er 100% sikker på, at alle generne er i orden.
Her er Kaisers far, han hedder Hotspur.
Han er en super dygtig lydigheds hund - blev nr. 3 til NM.
Hotspurs mor vandt VM i Herning. 

Sigma skal være mor til Kaiser.

Både Sigma og Hotspur er elite hunde. Sigma er parret for ca. 10 dage siden - så engang i maj, flyver jeg til Finland og henter Kaiser. Nu håber jeg selvfølgelig at Sigma er med hvalpe.
At "lillemanden" skal hedde Kaiser, er en lille hyldest til Strauss. Komponisten Strauss, har skrevet Kaiserwalzer - deraf navnet Kaiser. Strauss har nikket ned fra sin sky og sagt "han er god nok mor, en værdig efterfølger"
Åh! Strauss - jeg ville så gerne du havde været her. Hjulpet mig med at "opdrage" Kaiser - viser ham, hvordan en hund skal opfører sig - du gjorde det så fantastisk med Figaro - hvor vil jeg savne dine kloge øjne og dit vise blik. Du er stadig så meget savnet - det kan hverken Figaro el. Kaiser ændre på - min store kloge, smukke og dejlige ven - jeg glemmer dig aldrig!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar