søndag den 12. december 2010

Sidste Lp. prøve i år!

I går - lørdag - var vi til prøve i Sorø, årets sidste prøve!
Det var indendørs i Sorø hallen, så pyt med sne og frost! Og så dog! for det har været svært at træne det sidste stykke tid! Jeg har ingen steder hvor jeg kan træne - felt, apport, el. fri ved fod! I hvert fald ikke med mindre jeg er til træning på Hasslegård!
De andre jeg talte med i går, har fuldstændig de samme problemer - så vi ønsker os en hal, der er opvarmet og med gode gulvtæpper!
Bortset fra det, så gik det faktisk super fint i går. Figaro blev fint siddende i fællessit og vi fik 10 i dæk - så stor jubel, der er altid super fedt at gå på banen med gode point i fælles øvelserne!
Vi skulle faktisk helt frem til næseprøven, før der gik lidt "kludder" i det! han tog den forkerte op, smed den og kom med den rigtige - så 0 i den øvelse ØV!
Vi fik stor ros af Erling - der skulle uddeles en præmie for en særligt indsats - "fidus pokalen" (noget Christina hurtigt døbte den) - den fik vi, og jeg er meget stolt af den.
Vi havde en super hyggelig dag med en masse gode grin - nogen (som i mig) blev lidt moppet - sagde noget til Erling - som måske ikke lød så godt!
Så fik jeg også lige givet Spunk et kram, jeg kan stadig ikke holde ud, at se de "hvalpe" - og Spunk tror ind i mellem at han hedder Figaro - undskyld Spunk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar