mandag den 6. december 2010

BS. Christiansen kom - så og sejrede!

I går var det BS. dag! Hanne og jeg har brugt rigtig meget energi på, at få dette foredrag op at stå. Vi har skrevet rigtig meget sammen med BS. sekretær - der var mange ting der skulle falde i "hak", men endelig op randt dagen. Vi var spændte på, om han ville indfri vores forventninger, hvad var han for en fyr o.s.v.
Og jeg kan kun sige en ting HAN VAR SUPER!
Jeg har mødt mange mere el. mindre kendte i mit liv, og det har været en blandet fornøjelse - men BS! han var helt nede på jorden, en utrolig behagelig mand, uden nogen som helst form for "storsnude" - man bliver simpelthen rolig i han selskab.
Han var "på" i næsten to timer, jeg hørte ikke han sagde øh! en eneste gang. Han fortalte og fortalte og med stor humor. Han fremkaldte rigtig meget latter (alle der var med, havde også kun rosende ord, at sige om ham) han forstår virkelig at "fange" sine tilhører!
Han fik flettet hundetræning ind i sin fortælling på en super god måde (og det er uden at kende til hunde træning overhovedet)
Han var oprigtig interesseret i, at hører om hvad vi lavede med vores hunde.
Da foredraget var færdigt, gik han med ind og fik kaffe og kage og han er så sandelig også underholdende når han ikke er på.
Hold da op, en super dejlig dag (bortset lige fra vejret)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar