søndag den 28. november 2010

Chanel - Strauss datter.


I fredags - i snestorm - kørte jeg en tur til Lejre, for at besøge Lotte og Chanel. Chanel er Strauss datter i det 2. kuld med Sasse. Jeg har ikke set Chanel, siden hun boede hjemme hos sin mor. Lotte har dog beskrevet Chanel som - meget smuk! Hvad hun bestemt også var, hun er en pragtfuld blanding af både Strauss og Sasse. Hun har Sasses lange pels på baglårene, og Strauss strutfise pels på ørene! Hun er en rigtig sød og venlig hund. Hun bor sammen med en anden border collie - Jock på 6 år.
Lotte og fam. ønsker at lave hvalpe på Chanel, et ønske jeg har gjort rigtig meget for, at de IKKE skal! Jeg syntes der bliver lavet nok hvalpe i forvejen og man skal ikke lave hvalpe, bare for at lave hvalpe - det er altså min mening! Chanel er en dejlig hund, ingen tvivl om det, men i min verden, er det ikke nok.
Nu er det jo så ikke mig, der bestemmer det, men jeg håber Chanels fam. har lyttet til, hvad jeg har sagt.

Og så sne!
Vi er 7 der har lejet Herringsløse ag. hal, en gang om måneden, fordi vi ikke ville stå i sammen situation, som sidste år! Og hvad sker der så..................jo! vi kan ikke komme ud til hallen på grund af sne! Er det surt el. hvad? 

Min nye hvalp!
Jeg har alt klar! seng, hvalpe halsbånd, nye madskåle, bur, hvalpe legetøj osv.
 Men jeg har ingen hvalp!
Navnet er også fundet - nu håber jeg bare, at der er en opdrætter der vil sætte dette navn på en stambog.
Allegros Kaiser el. Kaiser Allegro! med kaldenavnet Kaiser!
Allegro - fordi Strauss hed det på sin stambog.
Kaiser - fordi Strauss har skrevet "Kaiserwalzer" - deraf navnet Kaiser!
Nå! der dukker nok noget op, på et tidspunkt. Jeg skal i hvert fald ikke have en lille hvalp lige nu, med al den sne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar