søndag den 8. april 2012

Lidt af hvert!

Det er - igen - længe siden bloggen er opdateret, så der kommer lidt af hvert nu!
For nogle uger siden, i det smukkeste forårs vejr, kørte jeg en tur til Feddet for at besøge Marie Louise. Vi havde på forhånd aftalt, at Figaro skulle en tur på fårene. Af hensyn til mit elendige knæ, blev det Marie Louise der tog ham med ind til fårene, jeg skulle så fotografere imens - det blev selvfølgelig ikke til noget, da jeg havde glemt at oplade kameraret (kvaj)
Han gjorde det nu ganske fint, når man tager i betragtning, at det er to år siden, han sidst har set et får! han kunne både huske away og comeby!
Jeg fik også nusset hundehvalpe - ikke en sjov opgave, når man er fuldstændig hvalpeskruk, men jeg holder 100% fast i, at min hvalp skal komme fra Finland med Hotspur som far - der må være en årsag til, at jeg har været så tålmodig og valgt alt andet fra.
Søndag den 1. april kørte Hanne, Clooney, Figaro og jeg til Christiansfeld - kl. 05.00 - yaks! det er tidligt, det var koldt, det var frostvejr og der var langt!
Men i hyggeligt selskab går alting jo noget nemmere. Vi havde - om lørdagen - flyttet lidt om i Hannes bil, så drengene ikke skulle ligge og nedstirre hinanden under turen!
Årsagen til turen var VM udtagelses prøverne. Vi var 18 hunde og jeg trak nr. 18 - jeg er altid heldig!!!!!!!!!!!!!! Det plejer nu ikke at være et problem, Figaro er god til at sove i sit bur. Det jeg så havde "glemt" at tage med i planlægning var, at vi er dårlige udendørs. Især årets første!
Nu var vejret heller ikke det bedste - skide koldt og blæsende. Nogen var heldigere end andre, Christina og Senna trak dagens dårligste nummer - det var nærmest snestorm da de var inde og selvom vores hunde skal kunne arbejde i al slags vejr, så er det altså ikke nemt, med vandet drivende ned af pelsen!
Vi lavede den dårligste prøve i meget lang tid - de ting der gik godt, gik rigtig godt og så var resten - ikke værd at skrive om. Jeg har ikke landsholds planer el. rettere jeg havde ikke!!!!!!!!!!!!!!!!
For i torsdags fik jeg en mail!!!!!!!
Du er hermed udtaget til den danske lydigheds landshold som reserve! WOW!!!!!!
Jeg tænker så det brager i øjeblikket og har sagt til mig selv, at min beslutning skal falde i morgen. men lur mig om jeg ikke takker JA! det er måske den eneste gang i mit liv, at jeg får den oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar